Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 08:17:20 +0300

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/09999 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Ruila küla, Välja, Harju maakond, Saue 
vald, Ruila küla, Välja, Harju maakond, Saue vald, Ruila küla, Välja (Elamu, 
Abihoone, Abihoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun mitte lasta menetlusel muutuda "vaikimisi 
kooskõlastatuks" tähtaja möödumise tõttu!

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27127717>  (menetlus nr: 
450619), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (KAIE TOBRELUTS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister